Vacature administratief medewerker

VACATURE: administratief medewerker

Saskia Kukken | 04 mei 2023

 HELDER zoekt een administratief medewerker

Bij HELDER Fiscaal Advies zijn wij op zoek naar een administratief medewerker met ambitie. Wil jij graag doorgroeien naast de administratieve dienstverlening dan ben je bij ons op de juiste plek. Verder zijn wij erg flexibel en bieden wij de mogelijkheden om vanuit Alkmaar of vanuit Amsterdam te werken. Beide locaties zijn goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer en hebben ruime parkeermogelijkheden.

Geïnteresseerd?
→Stuur dan jouw C.V. naar Saskia via info@helderfiscaal.nl , dan nodigen wij jou graag uit voor een kennismakingsgesprek.

 

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig bijhouden van volledige (klant)administraties, daarnaast bied je ondersteuning bij het opstellen van jaarrekeningen en aangiften. Je krijgt dus meer inzicht in de klant en alle bijbehorende aspecten. Daarnaast onderhoud je zelfstandig contact met cliënten. Er is veel vrijheid/flexibiliteit in de werkdagen en locatie. Daarnaast heb je zelf veel invloed op de inhoud van jouw functie.

Jouw team
Helder Fiscaal Advies bestaat uit een team van vier collega’s. Dit zijn belastingadviseurs en een werkstudent. Wij rapporteren aan elkaar op een informele manier. Bij ons is alles bespreekbaar, waardoor iedereen direct invloed heeft op de bedrijfsvoering. Denk bijvoorbeeld aan verbetering van de software.

Op kantoor werkt iedereen in dezelfde ruimte. Hierdoor kun je snel schakelen en hoef je niet eerst een afspraak bij een collega in te plannen bij een vraag. Na de inwerkperiode krijg je de mogelijkheid om deels zelfstandig vanuit huis of op kantoorlocatie in Alkmaar te werken. Voor de binding met het team vinden wij het belangrijk dat je één tot twee dagen per week op kantoor aanwezig bent in Amsterdam. Wanneer je op kantoor bent lunchen wij altijd gezamenlijk, hierdoor hangt er een gezellige sfeer waarbij we open staan voor elkaars verhalen.

 

Wat krijg je ervoor terug?

Je komt te werken in een organisatie waarbij je veel invloed hebt op de inhoudelijke processen en de inhoud van jouw werk. De lijnen zijn kort binnen de organisatie én met de klant, waardoor je snel kunt schakelen. Heb jij de ambitie om door te groeien? Dan ben je bij Helder Fiscaal Advies aan het juiste adres.

Het salaris hangt af van jouw kennis en ervaring. Bij Helder Fiscaal Advies kun je rekenen op een marktconform salaris. Wil je exact weten hoe dit zit? Stuur gerust een email. Daarnaast gaan wij graag met jou in gesprek over de invulling van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Vanwege onze kleinschaligheid kunnen wij inspelen op jouw persoonlijke wensen.

Daarnaast gelden de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een functie voor 24-32 uur per week, waarbij je veel vrijheid hebt in de invulling en
    flexibiliteit daarvan;
  •  25 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband);
  • Afhankelijk van de winst en het functioneren een uitkering van de 13e maand;
  • Auto- of reiskostenvergoeding afhankelijk van waar jij woont;
  • Een ontwikkelingsplan en de mogelijkheid tot het volgen van individuele opleidingen/
    trainingen;
  • Spontane uitjes met het team en één keer per jaar een bedrijfsuitje met een ander kantoor.

 

Type dienstverband: Part-time

Contact

Raak jij al enthousiast? Schroom niet om vrijblijvend contact op te nemen met Saskia voor een kennismakingsgesprek via info@helderfiscaal.nl

Bekijk ook eens onze andere vacatures op de contactpagina! Hopelijk horen wij snel van je